პროექტის აქტუალობა: ეს
პროექტი,,ჯანსაღი კვება’’ დღევანდელ ცხოვრებაში ძალიან აქტუალურია.მოსწავლეებმა უნდა
იცოდნენ ,რომ ჯანსაღი კვება ,ჯანსაღი ცხოვრების ერთ-ერთი ძირითადი პირობაა.სწორი კვება გვეხმარება გარემოს მავნე ბაქტერიებისათვის წინააღმდეგობის
გაწევაში,ხელს უწყობს იმუნიტეტის შენარჩუნებას, ფიზიკურ და გონებრივ განვითარებას,
პროექტში მონაწილენი: ადმინისტრაცია, მასწავლებლები,
მოსწავლეები, მშობლები, თემი.
პროექტის ხანგრძლივობა: 15 დღე.
პროექტის მიზნები:
ჯანსაღი კვების არსისა და მნიშვნელობის გაცნობიერება .განუვითარდება კვლევა ძიების უნარი. გამოუმუშავდებათ
კომუნიკაციის, თანამშრომლობის უნარ-ჩვევები.
ზოგადი განათლების ეროვნული
მიზანი
თ) იყოს კანონმორჩილი. განუვითარდეს სოციალური და სამოქალაქო კომპეტენციები, კონსტრუქციული თნამშრომლობა.
გ) ტექნოლოგიური თუ სხვა ინტელექტუალური მიღწევების ეფექტიანად გამოყენება; ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება და ანალიზი.
ზ. კომუნიკაცია ინდივიდებთან და ჯგუფებთან
პროექტის ამოცანები:
1.
მოსწავლეებთან, მასწავლებლებთან და ადგილობრივი თვითმმართველობის წარმომადგენლებთან
ერთად დაიგეგმოს შეხვედრები და განხორციელდეს პროექტის გაცნობა.
2. რესურსების მოძიება, ორგანიზება, საკანცელარიო ნივთები,
ფლიფჩარტები, მარკერები, სამუშაო იარაღი.
3. შეირჩეს სამუშაო ფართი და მოეწყოს საჭიროებისამებრ
(ოთახის გამოყოფა, კომპიუტერისა და პროექტორის განთავსება).
4. ვიდეო-ფილმის ჩვენება ჯანსაღ კვებაზე.
5. საინფორმაციო კამპანიის საწარმოებლად ბუკლეტებისა
და ბანერების დამზადება.
6. ინფორმაციის მოძიება.
7. პრეზენტაციის დღის დაგეგმვა და განხორციელება.
8. მონიტორინგი და შეფასება.
მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეები ითანამშრომლებენ ერთმანეთთან, სკოლის ადმინისრტაციასთან,
მშობლებთან და თემთან. იმოქმედებენ გეგმის მიხედვით. შეაფასებენ საკუთარი როლის ეფექტიანობასა
და პროდუქტულობას.
ადამიანური რესურსი: - მოსწავლეები, ბიოლოგიის მასწავლებელი, დამრიგებლები, აიტ.მენეჯერი, მშობლები,
თემი.
მატერიალური რესურსი: - პროეტორი -1, ტელევიზორი -ეკრანი -3, ნოუთბუქი-1, ქაღალდი /ალექსანდროვის/-10 ცალი, ფოტოები, ვიდეო რესურსი ინტერნეტიდან, პარკები, ნიჩაბი 5 ც.
ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობები:
·
პროექტის ხელმძღვანელი ჩაატარებს მინი ლექციას თემაზე
ჯანსაღ კვებაზე და მის მნიშვნელობაზე
·
ვიდეო-ფილმის
ჩვენება ,,ჯანსაღ საკვები"
·
მოსწავლეთა
გამოკითხვა ნაჩვენები ვიდეო ფილმის შესახებ
-რა
მიზანს ისახავდა ფილმის ჩვენება?
- როგორ
ვიკვებოთ სწორად?
-რა
ზიანი შეიძლება გამოიწვიოს არასწორმა კვებამ?
·
მოხდება
რესურსების მოძიება - ორგანიზება.
·
პროექტის
ხელმძღვანელის მიერ მოხდება სამუშაო ფართის შერჩევა, პროექტისთვის სასურველი მიზნის
შესაბამისად.
·
მოსწავლეები
დაიყოფიან ჯუფებად.
·
ერთი
ჯგუფი დაამზადებს და გაავრცელებს კამპანიის
საწარმოებელ ბუკლეტებს .
·
მეორე
ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას ჯანსაღ კვებაზე.
·
პროექტის
ხელმძღვანელთან ერთად დაგეგმავენ პრეზენტაციის დღეს.
ხელისშემშლელი ფაქტორები: ინტერნეტი, ურთიერთობა
თემთან.
პროექტის შედეგები: მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას აღნიშნულ თემასთან
დაკავშირებით. შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას და დახარისხებას , საკუთარი აზრის არგუმენტირებასა
და სხვისი აზრის პატივისცემას.
ბიუჯეტი:სკოლის ბაზა
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი
სამუშაო გეგმა
საპროექტო საქმიანობები
პასუხისმგებელი პირი ვადები თვეების მიხედვით
სამუშაო გეგმა
№
|
საპროექტო
საქმიანობა
|
ვადები/თარიღი
|
პასუხისმგებელი
პირი
|
1.
|
მინი ლექციას თემაზე ჯანსაღ კვებაზე
|
23.05.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
2.
|
ვიდეო ფილმის ჩვენება ,, ჯანსაღი კვება"
|
24.05.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
3
|
სამუშაო ფართის შერჩევა და მოწყობა საჭიროებისამებრ
|
27.05.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
4
|
ფილმის ჩვენება -,,ჯანსაღი კვება".
|
29.05.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
5.
|
ბუკლეტების დამზადება საინფორმაციო კამპანიის საწარმოებლად
|
03.06.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
6
|
ინფორმაციის
მოძიება . ინტერნეტში-გუგლის საშუალებით.
|
04.06.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
7
|
პრეზენტაციის დღის დაგეგვმა განხორციელება
|
06.06.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
8
|
მონიტორინგი
|
07.06.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
შეფასება
პროექტის მონიტორინგ
პროექტის მონიტორინგისათვის
საჭირო საქმიანობები
|
მონიტორინგის ინდიგატორები
|
თარიღი
|
ვამოწმებთ მოსწავლეების
მიერ მოძიებული ინფორმაციის სანდოობას
|
ვამოწმებთ მოძიებული
ინფორმაციას, ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების, სხვადასსხვა წყაროების სანდოობას,
|
|
შედგა თუ არა ჯგუფის
წევრებს შორის თანამშრომლობა
|
მათ მიერ მოძიებულ იფორმაციას
ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
|
|
ვამოწმებთ პროექტის
მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
|
ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას
ჯგუფის წევრებს შორის
|
|
ართმევენ თუ არა დაკისრებულ
მოვალეობას თავს
|
ვაკვირდებით მოსწალეებს,
რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
|
|
იცავენ თუ არა დროის
ლიმიტს
|
ვამოწმებთ პროექტის
გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
|
პროექტის განხორციელების
პროცესში
მოსწავლეებზე დაკვირვების
ცხრილი
დაკვირვების
საგანი
|
კომენტარი
|
შედგა
თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში
|
|
იყვნენ
თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
|
ჰქონდა
თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატიური და საქმიანი ხასიათი
|
|
იყვნენ
თუ არა ჯგუფში პასიური მონაწილეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი, იმოქმედა თუ
არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
|
პროექტის ბიუჯეტი
ოთხი შეხვედრისათვის,
კომპიუტერი, სკოლის წილი
პროექტორი, საკანცელარიო მასალა.
სტუმრის მოწვევის
ხარჯები
სკოლის წილი
სამუშაო გეგმა
No comments:
Post a Comment