პროექტის აქტუალობა: თანამედროვე პირობებში დიდ
საფრთხეს წარმოადგენს ალკოჰოლიზმი, ნარკომანია და მოწევა. ეს არის პრობლემები რომელიც
საფრთხეს უქმნის მსოფლიო მოსახლეობის ჯანმრთელობასა და უსაფრთხოებაზე. იწვევენ საშიშ
დაავადებებს.
პროექტში მონაწილენი: ადმინისტრაცია, მასწავლებლები,
მოსწავლეები, მშობლები, თემი.
პროექტის ხანგრძლივობა: 15 დღე.
პროექტის მიზნები:
ცალკეულ
ადამიანთა მავნე ჩვევების შეძლებისდაგვარად შესუსტება. ყურადღების გამახვილება იმ მავნე
ჩვევებზე რაც უარყოფითად მეტყველებს პიროვნებაზე.
ზოგადი
განათლების ეროვნული მიზანი
* იყოს კანონმორჩილი. განუვითარდეს სოციალური და სამოქალაქო კომპეტენციები, კონსტრუქციული თნამშრომლობა.
* ტექნოლოგიური თუ სხვა ინტელექტუალური მიღწევების ეფექტიანად გამოყენება; ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება და ანალიზი.
* კომუნიკაცია ინდივიდებთან და ჯგუფებთან
პროექტის ამოცანები:
1.
მოსწავლეებთან, მასწავლებლებთან და ადგილობრივი თვითმმართველობის წარმომადგენლებთან
ერთად დაიგეგმოს შეხვედრები და განხორციელდეს პროექტის გაცნობა.
2. რესურსების მოძიება, ორგანიზება, საკანცელარიო ნივთები,
ფლიფჩარტები, მარკერები.
3. შეირჩეს სამუშაო ფართი და მოეწყოს საჭიროებისამებრ
(ოთახის გამოყოფა, კომპიუტერისა და პროექტორის განთავსება).
4. მინი ლექცია სამოქალაქო მასწავლებელმა ჩაატარა თემაზე
-არა მავნე ჩვევებს
5.ვიდეო ფილმის ჩვენება.
6.პრეზენტაცია
7. საინფორმაციო კამპანიის საწარმოებლად ბუკლეტებისა
და ბანერების დამზადება.
8. მონიტორინგი და შეფასება
მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეები ითანამშრომლებენ ერთმანეთთან, სკოლის ადმინისრტაციასთან,
მშობლებთან და თემთან. იმოქმედებენ გეგმის მიხედვით. შეაფასებენ საკუთარი როლის ეფექტიანობასა
და პტოდუქტულობას.
ადამიანური რესურსი: - მოსწავლეები, სამოქალაქო განათლების მასწავლებელი, დამრიგებლები, აიტ.მენეჯერი, მშობლები,
თემი.
მატერიალური რესურსი: - პროეტორი -1, ტელევიზორი -ეკრანი -3, ნოუთბუქი-1, ქაღალდი /ალექსანდროვის/-10 ცალი, ფოტოები, ვიდეო რესურსი ინტერნეტიდან, ხელთათმანი, პარკები,
ნიჩაბი 5 ც.
ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობები:
·
პროექტის ხელმძღვანელი და ბიოლოგიის მასწავლებელმა
ერთობლივად ჩაატარებს მინი ლექციას თემაზე
არა მავნე ჩვევას და მის მნიშვნელობაზე
·
ვიდეო-ფილმის
ჩვენება
·
მოსწავლეთა
გამოკითხვა ნაჩვენები ვიდეო ფილმის შესახებ
-რა
მიზანს ისახავდა ფილმის ჩვენება?
- როგორ
ვებრძოლოთ მავნე ჩვევას?
-რა
ზიანი შეიძლება მოიტანოს მავნე ჩვევებმა?
·
მოხდება
რესურსების მოძიება - ორგანიზება.
·
პროექტის
ხელმძღვანელის მიერ მოხდება სამუშაო ფართის შერჩევა, პროექტისთვის სასურველი მიზნის
შესაბამისად.
·
მოსწავლეები
დაიყოფიან ჯუფებად.
·
ერთი
ჯგუფი დაამზადებს და გაავრცელებს კამპანიის
საწარმოებელ ბუკლეტებს .
·
მეორე
ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას მავნე ჩვევების მაგალითების შესახებ.
·
პროექტის
ხელმძღვანელთან ერთად დაგეგმავენ შეხვედრას თემთან.
ხელისშემშლელი ფაქტორები: ინტერნეტი, ურთიერთობა
თემთან.
პროექტის შედეგები: მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას აღნიშნულ თემასთან
დაკავშირებით. შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას და დახარისხებას , საკუთარი აზრის არგუმენტირებასა
და სხვისი აზრის პატივისცემას.
პროექტის ხელმძღვანელი: ნანა მიქაძე
ბიუჯეტი:სკოლის ბაზა
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი
სამუშაო გეგმა
საპროექტო საქმიანობები
პასუხისმგებელი პირი ვადები თვეების მიხედვით
სამუშაო გეგმა
№
|
საპროექტო
საქმიანობა
|
ვადები/თარიღი
|
პასუხისმგებელი
პირი
|
1.
|
ბიოლოგიის მასწავლებლის
მოწვევა
|
17.09.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
2.
|
მინი ლექციას თემაზე
არა მავნე ჩვევას
|
19.09.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
3
|
სამუშაო ფართის შერჩევა და მოწყობა საჭიროებისამებრ.
|
20.09.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
4
|
ფილმის მოძიება ინტერნეტში-გუგლის საშუალებით
|
23.09.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
5.
|
პრეზენტაცია- ,,არა მავნე ჩვევას".
|
25.09.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
6
|
ბუკლეტების დამზადება საინფორმაციო კამპანიის საწარმოებლად
|
26.09.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
7
|
შეფასება
|
27.09.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
8
|
მონიტორინგი
|
30.09.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
შეფასება
პროექტის მონიტორინგ
პროექტის მონიტორინგისათვის
საჭირო საქმიანობები
|
მონიტორინგის ინდიგატორები
|
თარიღი
|
ვამოწმებთ მოსწავლეების
მიერ მოძიებული ინფორმაციის სანდოობას
|
ვამოწმებთ მოძიებული
ინფორმაციას, ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების, სხვადასსხვა წყაროების სანდოობას,
|
|
შედგა თუ არა ჯგუფის
წევრებს შორის თანამშრომლობა
|
მათ მიერ მოძიებულ იფორმაციას
ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
|
|
ვამოწმებთ პროექტის
მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
|
ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას
ჯგუფის წევრებს შორის
|
|
ართმევენ თუ არა დაკისრებულ
მოვალეობას თავს
|
ვაკვირდებით მოსწალეებს,
რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
|
|
იცავენ თუ არა დროის
ლიმიტს
|
ვამოწმებთ პროექტის
გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
|
პროექტის განხორციელების
პროცესში
მოსწავლეებზე დაკვირვების
ცხრილი
დაკვირვების
საგანი
|
კომენტარი
|
შედგა
თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში
|
|
იყვნენ
თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
|
ჰქონდა
თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატიური და საქმიანი ხასიათი
|
|
იყვნენ
თუ არა ჯგუფში პასიური მონაწილეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი, იმოქმედა თუ
არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
|
პროექტის ბიუჯეტი
ოთხი შეხვედრისათვის,
კომპიუტერი, სკოლის წილი
პროექტორი, საკანცელარიო მასალა.
No comments:
Post a Comment