პროექტის აქტუალობა: თემი ანუ საზოგადოება, რომელშიც
ცხოვრობს ადამიანი განაპირობებს სახელმწიფოსთან, სკოლასთან ერთად მისი ცხოვრების წესსა
და განვითარებას და თვითონ ცალკეულ ადამიანს შეუძლია არსებითი მნიშვნელობის სასიკეთო
საქმე გააკეთოს ყველასათვის. თემი და ცალკეული ადამიანი განაპირობებებს ერთმანეთს.
ყველა ერთად ერთიანი ძალებით აძლიერებს სახელმწიფოს.
პროექტში მონაწილენი: ადმინისტრაცია, მასწავლებლები,
მოსწავლეები, მშობლები, თემი.
პროექტის ხანგრძლივობა: 15 დღე.
პროექტის მიზნები:
აღსაზრდელების
მოქალაქეობრივი თვითშეგნების ამაღლება. მოვალეობისა და უფლების არსის გაგება, პატრიოტული
გრძნობების გაღვივება.
ზოგადი
განათლების ეროვნული მიზანი
* იყოს კანონმორჩილი. განუვითარდეს სოციალური და სამოქალაქო კომპეტენციები, კონსტრუქციული თნამშრომლობა.
* ტექნოლოგიური თუ სხვა ინტელექტუალური მიღწევების ეფექტიანად გამოყენება; ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება და ანალიზი.
* კომუნიკაცია ინდივიდებთან და ჯგუფებთან
პროექტის ამოცანები:
1.
მოსწავლეებთან, მასწავლებლებთან და ადგილობრივი თვითმმართველობის წარმომადგენლებთან
ერთად დაიგეგმოს შეხვედრები და განხორციელდეს პროექტის გაცნობა.
2. რესურსების მოძიება, ორგანიზება, საკანცელარიო ნივთები,
ფლიფჩარტები, მარკერები.
3. შეირჩეს სამუშაო ფართი და მოეწყოს საჭიროებისამებრ
(ოთახის გამოყოფა, კომპიუტერისა და პროექტორის განთავსება).
4. მინი ლექცია ისტორიის მასწავლებელმა ჩაატარა თემაზე
-ჩემი თემი.
. რა იცით კვათანის თემის შესახებ?
. რა ინფორმაციას ფლობთ თემში არსებული კულტურული-ისტორიული
მემკვიდრეობითი ძეგლების შესახებ?
. როდის აღინიშნება კვათანლობა ანუ მთავარანგელოზობა?
5.ინტერვიუს ჩაწერა-გამოჩენილ ადამიანთან
6.პრეზენტაცია
7. მონიტორინგი და შეფასება
მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეები ითანამშრომლებენ ერთმანეთთან, სკოლის ადმინისრტაციასთან,
მშობლებთან და თემთან. იმოქმედებენ გეგმის მიხედვით. შეაფასებენ საკუთარი როლის ეფექტიანობასა
და პტოდუქტულობას.
ადამიანური რესურსი: - მოსწავლეები, სამოქალაქო განათლების მასწავლებელი, დამრიგებლები, აიტ.მენეჯერი, მშობლები,
თემი.
მატერიალური რესურსი: - პროეტორი -1, ტელევიზორი -ეკრანი -3, ნოუთბუქი-1, ქაღალდი /ალექსანდროვის/-10 ცალი, ფოტოები, ვიდეო რესურსი ინტერნეტიდან.
ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობები:
·
პროექტის ხელმძღვანელიმა ჩაატარა მინი ლექცია თემაზე
,,ჩემი თემი".
·
დისკუსია
მოძიებული ინფორმაციის საფუძველზე.
·
მოხდება
რესურსების მოძიება - ორგანიზება.
·
პროექტის
ხელმძღვანელის მიერ მოხდება სამუშაო ფართის შერჩევა, პროექტისთვის სასურველი მიზნის
შესაბამისად.
·
მოსწავლეები
დაიყოფიან ჯუფებად.
·
პირველი
ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას-თემის დაარსების შესახებ
·
მეორე
ჯგუფი-კულტურული ძეგლების შესახებ
·
მესამე
ჯგუფი-ინტერვიუ ადგილობრივ მოსახლეობასთან
·
პროექტის
ხელმძღვანელთან ერთად დაგეგმავენ შეხვედრას თემთან.
ხელისშემშლელი ფაქტორები: ინტერნეტი, ურთიერთობა
თემთან.
პროექტის შედეგები: მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას აღნიშნულ თემასთან
დაკავშირებით. შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას და დახარისხებას , საკუთარი აზრის არგუმენტირებასა
და სხვისი აზრის პატივისცემას.
პროექტის ხელმძღვანელი: ნანა მიქაძე
ბიუჯეტი: სკოლის ბაზა
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი
სამუშაო გეგმა
საპროექტო საქმიანობები
პასუხისმგებელი პირი ვადები თვეების მიხედვით
სამუშაო გეგმა
№
|
საპროექტო
საქმიანობა
|
ვადები/თარიღი
|
პასუხისმგებელი
პირი
|
1.
|
მინი ლექცია თემაზე ,, ჩემი თემი"
|
17.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
2.
|
დისკუსია მოძიებულ ინფორმაციაზე
|
18.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
3
|
სამუშაო ფართის შერჩევა და მოწყობა საჭიროებისამებრ
|
21.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
4
|
სამუშაოს გადანაწილება სურვილისა და ინტერესის მიხედვით
|
23.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
5.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
25.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
6
|
ინტერვიუ
ადგილობრივ მოსახლეობასთან
|
28.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
7
|
შეფასება
|
30.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
8
|
მონიტორინგი
|
01.11.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
შეფასება
პროექტის მონიტორინგ
პროექტის მონიტორინგისათვის
საჭირო საქმიანობები
|
მონიტორინგის ინდიგატორები
|
თარიღი
|
ვამოწმებთ მოსწავლეების
მიერ მოძიებული ინფორმაციის სანდოობას
|
ვამოწმებთ მოძიებული
ინფორმაციას, ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების, სხვადასსხვა წყაროების სანდოობას,
|
|
შედგა თუ არა ჯგუფის
წევრებს შორის თანამშრომლობა
|
მათ მიერ მოძიებულ იფორმაციას
ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
|
|
ვამოწმებთ პროექტის
მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
|
ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას
ჯგუფის წევრებს შორის
|
|
ართმევენ თუ არა დაკისრებულ
მოვალეობას თავს
|
ვაკვირდებით მოსწალეებს,
რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
|
|
იცავენ თუ არა დროის
ლიმიტს
|
ვამოწმებთ პროექტის
გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
|
პროექტის განხორციელების
პროცესში
მოსწავლეებზე დაკვირვების
ცხრილი
დაკვირვების
საგანი
|
კომენტარი
|
შედგა
თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში
|
|
იყვნენ
თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
|
ჰქონდა
თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატიური და საქმიანი ხასიათი
|
|
იყვნენ
თუ არა ჯგუფში პასიური მონაწილეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი, იმოქმედა თუ
არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
|
პროექტის ბიუჯეტი
ოთხი შეხვედრისათვის,
კომპიუტერი, სკოლის წილი
პროექტორი, საკანცელარიო მასალა.
სტუმრის მოწვევის
ხარჯები
სკოლის წილი
სამუშაო გეგმა
No comments:
Post a Comment